Efektywna komunikacja sposobem na konflikt
Trening budowania umiejętności rozwiązywania konfliktów w firmach/organizacjach
Cele szkolenia
- przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania konfliktem,
- przedstawienie praktycznych umiejętności z zakresu komunikowania się podczas sytuacji konfliktowych,
- przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu mediacji w organizacji,
- przekazanie wiedzy z zakresu wdrożenia procesu mediacji do organizacji w aspekcie procesowym,
- przedstawienie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii konfliktu
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach konfliktowych. W trakcie szkolenia swoje kompetencje mogą zwiększyć:
- kierownicy, menedżerowie,
- szefowie działów produkcyjnych,
- brygadziści, liderzy zespołów,
- dyrektorzy działów
- pracownicy działów HR, komunikacji wewnętrznej, personalnego
- pracownicy działów PR, działów komunikacji, prawnych.
Zagadnienia
- Psychologia konfliktu
- Komunikacja podczas konfliktu
- Zarządzanie konfliktem w organizacji
- Efektywna komunikacja w organizacji
- Mediacje jako metoda rozwiązywania konfliktów w firmie
Metody szkoleniowe
- Case study
- Prezentacje
- Ćwiczenia indywidualne
- Odgrywanie ról
- Praca w grupach
- Dyskusje
- Burze mózgów
Trener
Anna Warlich
ekonomista, psycholog biznesu i trener
Prezes i mediator Polskiego Centrum Mediacji o. w Poznaniu. Współpracuje z sądami w zakresie prowadzenia mediacji w sprawach gospodarczych, pracowniczych i cywilnych. Więcej o prowadzącym »
Miejsce szkolenia
Poznań
Cena
1400zł/ 2 dni /1 osoba
Dodatkowe informacje
Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu!
Ilość miejsc ograniczona.
Termin
Do ustalenia bezpośrednio z prowadzącym:
anna.warlich@mediacje.poznan.pl
Korzyści dla uczestników
Przewiduje się, że po zakończeniu szkolenia uczestnik:
- Zdobędzie wiedzę i umiejętności na temat efektywnej komunikacji w zespole
- Zdobędzie wiedzę na temat psychologii konfliktu
- Zdobędzie wiedzę na temat ugodowej i pozasądowej metody rozwiązywania sporów, jaką jest mediacja
- Będzie mógł uchronić firmę przed udziałem w postępowaniu sądowym
- Nabędzie kompetencji w zakresie zarządzania zespołem w czasie konfliktu
- Będzie potrafił wspierać pracowników w skutecznym rozwiązywaniu konfliktów za pomocą mediacji
- Będzie budował relacje wzajemnego szacunku i zrozumienia
- Będzie potrafił konstruktywnie i ugodowo rozwiązać konflikty, które dotyczą nie tylko jego osoby
- Zwiększy efektywności pracy swojego zespołu
- Będzie wspierał członków organizacji w poszukiwaniu satysfakcjonujących rozwiązań konfliktu na różnym poziomie eskalacji
- Będzie myślał strategicznie i konstruktywnie w sytuacji konfliktu
- Będzie budował pozytywny wizerunek organizacji