Efektywna komunikacja sposobem na konflikt

Trening budowania umiejętności rozwiązywania konfliktów w firmach/organizacjach

Cele szkolenia

  • przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania konfliktem,
  • przedstawienie praktycznych umiejętności z zakresu komunikowania się podczas sytuacji konfliktowych,
  • przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu mediacji w organizacji,
  • przekazanie wiedzy z zakresu wdrożenia procesu mediacji do organizacji w aspekcie procesowym,
  • przedstawienie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii konfliktu

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach konfliktowych. W trakcie szkolenia swoje kompetencje mogą zwiększyć:

  • kierownicy, menedżerowie,
  • szefowie działów produkcyjnych,
  • brygadziści, liderzy zespołów,
  • dyrektorzy działów
  • pracownicy działów HR, komunikacji wewnętrznej, personalnego
  • pracownicy działów PR, działów komunikacji, prawnych.

Zagadnienia

  • Psychologia konfliktu
  • Komunikacja podczas konfliktu
  • Zarządzanie konfliktem w organizacji
  • Efektywna komunikacja w organizacji
  • Mediacje jako metoda rozwiązywania konfliktów w firmie

Metody szkoleniowe

  • Case study
  • Prezentacje
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Odgrywanie ról
  • Praca w grupach
  • Dyskusje
  • Burze mózgów

Anna Warlich

Trener

Anna Warlich
ekonomista, psycholog biznesu i trener

Prezes i mediator Polskiego Centrum Mediacji o. w PoznaniuWspółpracuje z sądami w zakresie prowadzenia mediacji w sprawach  gospodarczych, pracowniczych i cywilnych.  Więcej o prowadzącym »

Miejsce szkolenia

Poznań

Cena

1400zł/ 2 dni /1 osoba

Dodatkowe informacje

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu!
Ilość miejsc ograniczona.

Termin

Do ustalenia bezpośrednio z prowadzącym: 
anna.warlich@mediacje.poznan.pl

Korzyści dla uczestników

Przewiduje się, że po zakończeniu szkolenia uczestnik:

  • Zdobędzie wiedzę i umiejętności na temat efektywnej komunikacji w zespole
  • Zdobędzie wiedzę na temat psychologii konfliktu
  • Zdobędzie wiedzę na temat ugodowej i pozasądowej metody rozwiązywania sporów, jaką jest mediacja
  • Będzie mógł uchronić firmę przed udziałem w postępowaniu sądowym
  • Nabędzie kompetencji w zakresie zarządzania zespołem w czasie konfliktu
  • Będzie potrafił wspierać pracowników w skutecznym rozwiązywaniu konfliktów za pomocą mediacji
  • Będzie budował relacje wzajemnego szacunku i zrozumienia
  • Będzie potrafił konstruktywnie i ugodowo rozwiązać konflikty, które dotyczą nie tylko jego osoby
  • Zwiększy efektywności pracy swojego zespołu
  • Będzie wspierał członków organizacji w poszukiwaniu satysfakcjonujących rozwiązań konfliktu na różnym poziomie eskalacji
  • Będzie myślał strategicznie i konstruktywnie w sytuacji konfliktu
  • Będzie budował pozytywny wizerunek organizacji